torsdag 2. august 2007

Èn telefon og plagsomt nett

nett tilbake og alt nett flott, men tror du ikke hele det veldige nettverket nekter å samarbeide med meg? Egentlig er det vel tullenor (min onkel Bårds kallenavn, men åh! så rett han har!) og diverse musikkdelingsprogrammer som ikke vil samarbeide, men det går for det samme - nettet er enormt og fantastisk, og jeg får det ikke som jeg vil. En blir irritabel og gretten av sånt.

Nå er det Julian Berntzen og filmmusikken fra Siderhusreglene jeg ikke får tak i. Det bitreste av alt er at julian faktisk er å finne på onlineadressen min, hvis den bare ville innfinne seg! Den finnes, men den har pms eller muligens migrene, eller kanskje telenor bare ikke vil samarbeide, i hvert fall vil den ikke åpne seg og gi meg finefine musikken. Kjipe, kjipe Tullenor.

Men det var kanskje like greit. Vet du hva jeg har gjort i dag? Jeg har gjort noe risikabelt og skummelt, på anbefaling fra Henrik. Han er flinkere på data enn meg, og har allerede gjort dette, så forhåpentligvis går det fint likevel. Og det jeg har gjort? Jeg har sendt fra meg opplysninger om meg selv og bedt om å skifte mobilabbonement. Jeg skal skifte til noe som høres for godt ut til å være sant, men Henrik bedyrer at det er sant - Onecall skal gi meg gratis ringetid og gratis SMS, for omtrent ingen penger. Vi får se hva som kommer, om jeg angrer bittert om en to ukers tid - akkurat nå er jeg bare sur på Telenor og det er deilig å si opp et hvilket som helst oppdrag hos dem. Ta den, din tulling!

1 kommentar:

  1. snille, snille Atle sendte forresten musikken på den andre eposten min, enda det betød mye mer arbeid for ham. Verden falt litt mer til ro da.

    SvarSlett