mandag 12. februar 2007

levert. lettet sukk.

'Nå er den skremmende oppgaven levert. jeg har skrevet svada om Auerbach og hans realismeteori, som ikke er en teori egentlig - bare en ide om bibelske og homeriske tekster og deres betydning for moderne litteratur. Deretter har jeg skrevet enda mer svada om en kul marxist ved navn Georg Lukacs, med en apostrof et sted jeg ikke klarer å plassere. Sistnevnte tror jeg at jeg har skjønt hva vil, men jeg kan ta feil - og det tilfellet stryker både jeg og Annette. Kryss med andre ord fingrene i noen dager til. sensur faller fredag, og hvis den faller på ikke godkjent får vi ikke ta eksamen - forferdelse.

Veldig deilig å være ferdig i hvertfall. Dessuten har jeg skrevet så mange fantastiske ordkonstruksjoner i teksten min at jeg blir imponert over meg selv og alle mine herlige universitetsord. Det er alltid artig med oppgaver, når de er levert!

1 kommentar:

  1. dere trenger ikke lengre krysse fingrene, oppgaven er bestått.

    Hurra for marxistisk erfaring når en studerer allit.

    SvarSlett