mandag 28. februar 2011

"favorittpinnen min her i skogen"


7 kommentarer:

  1. «Og alle fuglene vil kutte seg med kniv.» :-D :-D :-D

    SvarSlett
  2. Å kjære. Som jeg lo. ;)

    " Jeg trodde sommerfuglene var måker;)"

    :)

    SvarSlett
  3. Det verste er at jeg gikk hele resten av dagen og sang "male alle farger i en viiiiiiiiind".

    SvarSlett
  4. PE advarte meg mot å se denne på lesesalen, men jeg greide ikke la være. Nå tror jeg jeg kanskje har fått en aneurisme av innestengt latter...

    SvarSlett
  5. Du er ikke den første. Grunnen til at jeg oppdaget denne i det hele tatt, var fordi Johanne fra kontoret måtte ut fra lesesalen, hun lo så mye.

    SvarSlett
  6. Jeg blir ikke ferdig med den. Da jeg tusla heim i snøføyka i går tok jeg meg i å gaula høyt og skjærende på den. ;)

    Schnooogadoobaagaddoobaubau

    SvarSlett
  7. Haha, epic!

    "Ehe, jeg prøvde bare å hilse med hånda, ehe"

    Meget fornøyd med at jeg ventet med denne til jeg kom hjem. Du godeste.

    SvarSlett