onsdag 4. februar 2009

en happy, happy Saur

3 kommentarer:

  1. Haha, denne var gooood! Takk ska' du ha!

    SvarSlett
  2. Supert!

    Men jeg har noe jeg må høre din mening om så raskt som mulig! Pride and Prejudice and Zombies! Jeg er villt begeistret!

    Sjekk ut her: http://www.chroniclebooks.com/index/main,book-info/store,books/products_id,7847/title,Pride-and-Prejudice-and-Zombies/

    Og her: http://www.dagbladet.no/2009/02/11/kultur/litteratur/jane_austen/4803721/

    "- Det ble raskt åpenbart at Jane hadde lagt grunnlaget for en zombieroman. Hvorfor skulle hun ellers la et helt regiment med soldater dukke opp på dørstokken til Lizzie Bennet, når de burde vært ute og sloss mot Napoleon? Det var selvfølgelig for å beskytte familien fra en invasjon av hjerne-etere, sier han til Times Online."

    SvarSlett
  3. Hm. Zombier og Jane Austen. Det er ikke det første jeg ville forbundet med hverandre, så jeg venter på resultatet. Og jeg elsker den kommentaren, "det ble raskt åpenbart at Jane hadde lagt grunnlaget for en Zombieroman". Mmm, absurditet.

    SvarSlett