mandag 25. oktober 2010

Know your...


Dette er et sånt uttrykk for dodørpoesi som gir meg lyst til å le høyt."Love thy enemy" faller nok på stengrunn, når det skrives på en dodør. (Eller kanskje ikke. Det er forunderlig mye filosofi og religiøse betraktninger på dodørene, hvis du bare leter dypt nok.) Skal en dømme etter den til tider aggressive, politiske debatten på samme dør faller"Kill thy enemy", sitat: British National Front, i litt bedre jord. "Know thy enemy", (her feilaktig oppført som en låt av Rage against the machine, mens det egentlig er Greenday som har låten) er en veldig naturlig oppfølger, men den neste? "Know your Onion".


---
Jeg regner med at den ejakulerende penisen nederst avslører kjønnet på toalettets brukere.

2 kommentarer:

  1. Eg tenkte eg skulle spørja om det er dei same grafittiane på jentedoane som hjå gutane, men så svara du jo greitt på det sjølv. Når på døgeret er det eigentleg du snik deg inn på gutedoane for å dokumentera poesien på dørene? :-)

    SvarSlett
  2. Jeg røper aldri yrkeshemmeligheter.

    SvarSlett