søndag 7. mars 2010

JA

Dette blir kort, og dette blir enkelt, nærmest spartansk, men;

Ja, ja, ja, ja, ja, ja, ja! Ja!! Ja, ja, ja!!

Ingridplingrid sendte meg en fjesbokmelding, om en nyhet på nrk. Dere finner nyheten her.
Dere forstår, jeg skal på festival i sommer. I Tønsberg, av alle steder. Der skal nemlig - gjett hvem, ja, ja, ja, ja! Dit skal også verdens vakreste poet, med resten av bandet sitt.Og du skal se det er min fortjeneste, for jeg sendte dem en beskjed via internettsiden deres, der jeg fortalte at jeg elsker dem, og at dersom de noensinne holdt en konsert igjen, skulle jeg være der. Jeg har vært forberedt på ensærend Skottland, men Tønsberg er nærmere.

Ja. Ja, ja, ja, ja, ja. Jeg lurer på når en kan kjøpe festivalbilletter. Åh, så veldig ja.

3 kommentarer:

  1. Gode Gud, jeg er med!

    SvarSlett
  2. Utrolig kult. De er veldig flinke;)

    SvarSlett
  3. Ja! Jeg har humret og vibrert og smilt i hele kveld. Og jeg har så lyst til å klemme noen festivalfolk og noen bestemte skotter.

    SvarSlett