tirsdag 31. mars 2009

datamaskiner og en eier fra krittiden

Datamaskinen min er syk.  Hun har knust skjermen på forunderlig vis, (det var ikke meg!) og det er vanskelig å fikse, for eieren er blitt en kasteball mellom forsikringsfolk, datafolk og reperatører - alle skumle mennesker. Det er når datamaskinene mine knuser, mister knapper eller ganske enkelt dør at jeg undrer meg på om ikke jeg burde være teknologifri. Burde det være tillatt å ha tekniske ting, hvis en ikke forstår dem? Jeg føler meg som en dinosaur. Og jeg er i all hemmelighet ganske trist.

Derfor, mine venner, får dere nyte kombinasjonen datamaskiner og dinosaurer. Selvironi løser alt.

5 kommentarer:

  1. Soon on a facebook invite near you:

    "Come to our sufficiently advanced whatever this weekend,

    it'll be magic for sure!"

    Webcomics er herlig, har du lest Perry Bible Fellowship? De kommer visst ikke ukentlig lenger, men det er mye bra der fra tidligere!

    http://pbfcomics.com/

    SvarSlett
  2. ooh, dette skal jeg sjekke. Påskesnop :)

    SvarSlett
  3. Hvis pc'en din er forsikret, så skal de reparere pc'en for deg uten diskusjon, og du har krav på lånepc i mens. Hvis dette er vanskelig for dem, så la meg bli med deg til pc-butikken. Jeg er flink på å være hyggelig, men bestemt.

    SvarSlett
  4. Men hvis du var teknologifri kunne du ikke blogget. Det ville jo vært trist..

    SvarSlett
  5. Godt poeng, min fineste Mudjahid - blogging er et herlig aspekt ved teknologien. Takk.

    Sunniva - det kan hende jeg tar det på ordet en av dagene, og ber deg om å være vennlig, men bestemt. (Kanskje aller helst vil jeg gå i lære hos deg. Både kusinen min og bestemoren min kan det, men jeg? Jeg er visst født uten det genet, og det er trist. Vennlig, men bestemt? Kan det læres?)

    SvarSlett