fredag 10. august 2007

oppringt!

Jeg ble oppringt! Hah!

Jeg har i flere dager ønsket å bli oppringt av en innpåsliten telenorselger som skulle prøve å få meg til å bli. Jeg vet at både de og Netcom gjør det av og til, og ettersom jeg har irritert meg grønn (eller rød - nærmere ansiktsfargen) har jeg dagdrømt om å få en sånn telefon. Da kan jeg nemlig kjefte på dem på deres regning.

Og i dag ble jeg altså faktisk oppringt. En hyggelig dame i andre enden.

"Vi ser du ønsker å bytte mobilabonnement, og vi lurer på hvorfor?"

"jo, det er vel fordi det er en masse ting ved Telenor jeg ikke er fornøyd med?"

"Åja. Ja, da så."

Makan til tafatt telefonvesen. Jeg hadde ventet litt mer pågangsmot fra deres side, og prøvde å krangle på henne litt ved å trekke frem epostproblemet. Dessverre fungerte ikke dette som provokasjon, tvert i mot krøp hun enda mer og lovet å se på problemet. Resultatet av min krangletelefonsamtale med telenor var at jeg ba henne ha en god dag og helg. Kranglefanten meg, liksom. Hah.

2 kommentarer:

  1. Enig. Bekrefter alt en har trodd om Tullenor, egentlig. Blir spennende å finne ut om sånne små og koselige telefonselskap (som lager navn av type onecall - det er jo påtvunget latterlige spøker om at en får ta èn telefon i måneden) også har sånne telefonfolk, og om de i såfall er mindre tafatte. Små folk må jo ha bedre kvalitet, eller hva?

    SvarSlett