onsdag 11. juli 2007

feberen tok meg.

Forresten! Harry Potterfeberen rir meg helt vilt om dagen. Naturligvis gleder jeg meg til boken kommer, det er liksom sommerens høydepunkt i år, og uansett hva denne sommeren ellers har å by på, kan jeg være trygg på at 21 juli innebærer en milepæl.

Men det er ennå en uke til 21 juli, og bare enogenhalv dag til 13!

og gjett tre ganger hvem som elsker kusinen sin!

For gjett hvem som skal på kino natt til fredag, og som gleder seg vilt! Gjett hvem som skal sitte i kinomørket klokken tolv om natten sammen med sin kjære, kjære kusine, som kommer rett fra jobb og som har betalt billettene, for å se Harry Potter og hans beste kamerater gjøre enda flere vågestykker! Åh, folkens, jeg kan ikke si hvor jeg gleder meg.

Og ettersom vi begge blingset litt med datoer og klokkeslett og alt sådär, skal min kjære kusine på tidligvakt fredag morgen - er ikke hun verdens heldigste?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar