fredag 15. juni 2007

kalas

Aj, ja. Jeg hadde selskap, også. Staselig bursdagskalas med salat, brisbrus og pitabrød, for ikke å snakke om te. Det var der jeg fikk mesteparten av teen, samt en gave til fra Silje, som fortjener større plass enn det som er her - den er nemlig helt genial og omtrent like rørende som god poesi. Og igjen var jeg fremme med kameraet, for å dokumentere alt mulig. Saken er den at når jeg nå ikke har internett og må drasse den store maskinen med meg under armen helt fra Fageråsen 40 til Fageråsen 6, da blir det til at jeg bare blogger en gang i uken omtrent. Og da blir det også til at det går mest i bilder, for jeg gidder ikke utarbeide tekster likevel, når jeg ikke har nett og heller vil lese. Men bilder husker jeg å ta, altså, og det var så utrolig, utrolig kjekt!

Jeg hadde så dårlig tid, sa Sunniva. Derfor lager hun en intrikat uro med form som engelen til meg, og en enda mer innviklet uro med temotiv til Silje - så dårlig tid, jaha. Den Sunniva, den Sunniva.




Her ser en de fleste, det er bare jeg og Helene som mangler. Jeg er nok bak kamera, Helene er... tja, hvem vet hvor Helene er?










Og te, ja. Fortell meg, mine kommende tegjester, hva frister mest? kiwi/jordbær, Lakris, karamell, mango, kinesisk håndrullet te eller grønn peppermynte? Hva med den interessante teen med guaranasmak - som lukter presis som engeridrikken Battery?

1 kommentar:

  1. og, som jeg er blitt gjort oppmerksom på, batterydrikken er ingen batterydrikk, men en ganske kjedelig bkørnebærte. Jeg tror jaggu jeg foretrekker de nostalgiske minnene fra de gode, gamle dager før jeg ble tenåring.

    - engeline på den hellige krigerens datamaskin.

    SvarSlett