fredag 18. mai 2007

glede seg

Og i dag oppdaget jeg, mens jeg sjekket opp informasjon om den kommende vårleiren jeg gleder meg til helt enormt, at Bergen Rød Ungdom har fått sin egen blogg. Det var en trivelig sak, og heretter skal jeg sørge for å holde meg oppdatert på hva som står der. For jeg savner de folkene, virkelig.

Men som sagt, det er snart vårleir, og det er helt fantastisk. Ikke minst fordi Bergen Rød Ungdoms leirer har en tendens til å bli nasjonale, det kommer alltid mennesker fra andre steder i landet, og av en eller annen grunn kommer det alltid de andre menneskene jeg liker aller best. Som regel kommer noen av mine eksilfredrikstadianere, nå bosatt i Oslo - men denne gang kommer også en del vaskekte trøndere. Og hurra, hurra - ikke bare vaskekte trøndere, men de tre som drar med meg er til og med muligens mine tre favorittrøndere her i verden! Jeg gleder meg veldig, veldig til å treffe Kristian, jeg gleder meg veldig, veldig til å prate med Katarina og Tilla og alle de andre trivelige folkene jeg savner, og jeg gleder meg til å være med både Terje, Thomas, Kenneth og alle bergenserne mine samtidig. Jeg tror i det hele tatt at i forhold til 25 - 27 mai er glede seg stikkordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar