fredag 2. februar 2007

jeg har en drøm

Jeg elsker drager. Virkelig, jeg ønsker meg en drage, en vakker og nydelig og fiiin drage. Den kan være snill eller slem, stor eller liten, grønn, rød, grå eller hvilken farge dragen nå kommer i, bare det er en drage. Og helst skal den kunne fly og sprute litt ild. En sånn drage vil jeg ha.

Og det har jeg gjort veldig lenge, men det ser ikke ut til at noen av mine venner har tenkt til å gi meg en. Kanskje er det veldig vanskelig å få tak i. Men jeg ønsker meg en!

Årsaken til dette plutselige følelsesutbruddet ligger i det faktum at jeg og min bror nylig var på kino og så Eragon. Der var det en pen drage. Ikke akkurat en klassisk drage, for denne kunne lese tanker og dessuten så den ut som en hund i ansiktet, særlig når den var liten, men det var likefullt en drage - en veldig fin en. Den hadde en nydelig grasiøs hals og vingespenn på mange meter, og den blåser nydelige flammemønstre. Jeg vil ha en sånn en, eller en annen...

Jeg vil ha en liten drag (ehehehehehe)
Jeg vil ha en liten drag (ehehehehe)
Jeg tenker på dragen hver dag, hvert sekund
Jeg vil ha en liten drag (eheehhe)

Fritt etter "jeg vil ha en liten hund."

(angående resten av filmen, den er helt grei. Den følger det klassiske eventyrmønsteret til punkt og prikke - og dere vet hvor glad jeg er i mønsterelever.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar