lørdag 20. januar 2007

hermanita

Dette er et bilde av min søster, samt litt av hennes eget kunstverk.


Min søster heter Maria og er et forunderlig vakkert, smart og livlig barn. Ansiktet hennes er virkelig strålende, når hun er glad lyser smilet opp så det nesten ser ut som om hun lyser innenfra. Hun smiler litt mindre enn før, men fremdeles er hun nydelig - og ikke minst søsteren min. Jeg tror alle jenter i verden har en gang ønsket seg en lillesøster, men ingen har noensinne fått en så fin en som jeg.
Kanskje, hvis jeg klarer å bestille billetter til barn fra Norwegian, skal jeg invitere henne til Trondheim. Gleder meg vilt og sanseløst til å gi henne en klem.

4 kommentarer:

  1. Hah! jeg har også en så fin lillesøster. :D

    SvarSlett
  2. Jeg tror vi alle elsker våre søsken, hun virker skjønn. Gleder meg til å hilse på henne:)

    Takk for i kveld

    Nattaklem susanne

    SvarSlett
  3. hm. nå kan det se ut som om dere får hilse på min bror istedet, verden er uforutsigbar.

    om dere ser på min nest første post, handler den om ham. Mer skryt kommer selvsagt med tiden.

    SvarSlett
  4. Silje, jeg lærer meg aldri å lytte til deg. Du har tross alt mer erfaring med lillesøstre - hele fem år mer!

    SvarSlett